Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een aantal veelgestelde vragen die wij via de mail of als opmerking hebben gekregen. Mocht dit geen antwoord geven op uw vraag kunt u ons ook altijd een email sturen op info@voetbalschoenenoutlet.nl

1. Hoe kan voetbalschoenenoutlet.nl alle schoenen aanbieden voor de helft van de prijs?

Voetbalschoenenoutlet koopt schoenen op van verschillende winkels. Het gaat hier vaak om modellen van een half jaar oud. Omdat veel merken tegenwoordig elke 3 maanden met nieuwe modellen komen blijven de winkels met deze schoenen zitten in het magazijn. Deze modellen zijn net zo goed als de nieuwe modellen echter in de kleuren van afgelopen seizoen. Ons aanbod zal dus regelmatig ververst worden en bij veel modellen geldt OP=OP.

2. Hoe snel heb ik mijn schoenen in huis?

Elke dag versturen wij alle schoenen die besteld zijn, het kan dus maximaal 3 werkdagen na bestelling duren voor u uw schoenen in huis heeft. Als u ze voor donderdag besteld kunt u er zaterdag nog op spelen.

3. Betaal ik verzendkosten?

Tot een bedrag van €100 betaald u bij ons standaard €6,95 verzendkosten. Dit is het enige bedrag wat bovenop de prijs van de schoenen komt. Wij rekenen geen administratiekosten of kosten voor de IDEAL overboeking.

4. Zit er garantie op de bestelde producten?

U mag de bestelde producten tot 14 dagen na bestelling retourneren mits ze in dezelfde staat zijn als voor verzending. Omdat het hier gaat om modellen uit de collectie van een half jaar geleden kunnen wij geen garantie geven op de schoenen aangezien deze vervallen is. 

5. Hoe weet ik welke maat ik moet hebben?

Op onze website is onderin een maattabel te vinden met daarin duidelijk vermeld wat u van tevoren zelf kunt meten om te weten welke maat u nodig heeft. Wij proberen bij alle modellen te vermelden welke smal of breed vallen. 

6. Kan ik ook producten laten personaliseren?

Dat kan zeker! Wij kunnen voetbalschoenen bedrukken met uw naam, over het algemeen kan op elke schoen 1 volledige naam (voor OF achternaam) gedrukt worden. Indien dit niet mogelijk is zullen we dit aan u laten weten. Gepersonaliseerde producten kunnen niet teruggestuurd worden.

7. Ik heb problemen met of vragen over het bestel- / betaalproces, waar kan ik terecht?

We streven er naar altijd binnen een half uur terug te mailen op ons email adres info@voetbalschoenenoutlet.nl, ook kunt u een vraag stellen op onze facebookpagina.

8. Ben ik verplicht mezelf te registreren of een account aan te maken?

Nee dat bent u zeker niet. Mocht u van plan zijn vaker op onze webshop producten te bestellen dan is het voor uw gemakkelijker als wij alle gegevens al hebben. Wij begrijpen echter dat u in deze tijd al genoeg inloggegevens heeft van verschillende websites en accounts. Wij hebben geprobeerd ons bestelproces zo kort en simpel mogelijk te houden.

9. Heeft voetbalschoenenoutlet.nl een fysiek verkooppunt?

Voetbalschoenenoutlet.nl is gevestigd in veenendaal met een magazijn. Wij hebben echter geen winkel of ruimte waarin wij klanten kunnen ontvangen. Dit is daarom niet mogelijk, de reden dat wij de prijzen zo laag kunnen houden is omdat wij puur gekozen hebben voor een webshop en geen verkopend personeel in dienst hebben. Er is dus geen mogelijkheid om schoenen te passen.

10. Op welke maniere kan ik betalen bij voetbalschoenenoutlet.nl?

Op dit moment is het mogelijk te betalen via IDEAL, Creditcard, Mister Cash en in overleg ook door middel van overschrijving, wij voldoen aan alle eisen die gevraagd zijn om deze betaalmethodes te ondersteunen en garanderen een volledig veilige betaalomgeving. Van producten die wij retour krijgen zullen wij het volledige bedrag zo spoedig mogelijk terugstorten met een maximale betalingstermijn van 30 dagen na retourontvangst. 

Hopelijk hebben deze veelgestelde vragen meer duidelijkheid gegeven en antwoord op uw vraag. Zo niet beantwoorden we graag uw vraag via info@voetbalschoenenoutlet.nl

Voetbalschoenenoutlet.nl heeft de
goedkoopste voetbalschoenen van Nederland!